sobota, 4 sierpnia 2018

Ponownie pod Palmami!

Nasza praca zdecydowanie jest wyjątkowa. Bywają takie dni jak ostatnio... sam wyjazd zajął 3 godziny. Na klienta trzeba wtedy poczekać a nie będziemy przecież siedzieć w samochodzie na parkingu gdy pogoda taka cudowna! :) Właśnie tym sposobem przez zwykły przypadek można odkryć okoliczne perełki :)

ogród botaniczny, palma

Nie znaliśmy terenu - co więc robimy? Wchodzimy na mapy Google i sprawdzamy co jest w okolicy. Znaleźliśmy park... piękna pogoda to w sumie czemu nie?
Okazało się, że doszliśmy do ogrodu botanicznego w Sheffield. Poczułam się jak w domu! Za czasów dzieciństwa mieszkałam w Zabrzu bardzo blisko właśnie takiego ogrodu. Coś cudownego! Piękny, zadbany park z mnóstwem niesamowitej roślinności! Co najlepsze: wstęp jest za darmo, nie musieliśmy się więc martwić o bilety.

ścieżka w parku

ścieżka w parku

kwiaty w parku, kolorowe kwiaty, piękny układ kwiatów

Na miejscu znajduję się również szklarnia z roślinami z całego świata! Przy większości z nich znajdziecie informację skąd pochodzą oraz kilka ciekawostek na ich temat. Przede wszystkim były tam też moje ukochane palmy! :D Tak więc znalazłam połączenie wszystkich tak ważnych dla mnie miejsc!

palmiarnia

nieziemski kwiat

madagaskar w sheffield

 Zdecydowanie chciałabym mieć ten park bliżej swojego domu by częściej móc wybierać się tam na spacery. Miejsce idealne na wyciszenie i odskoczenie od całego świata. Nic tylko wziąść koc, smakołyki i na piknik! Jak najbardziej godny polecenia - Sheffield Botanical Gardens.

palmaścieżka w parku


Czytacie z Polski? No cóż. Mam nadzieję, że przez zdjęcia uda mi się was tam zabrać choć na chwilę. Jeśli jednak mieszkacie w Uk i będziecie w okolicy to koniecznie musicie się tam wybrać! Kupcie więc bilet na autobus i w drogę! :)

kwiaty w parku, piękne kwiaty

angielska wiewiórka

drzewo z życiem piękne kwiaty, natura

lawenda w parku

miś, rzeźba niedźwiedzia rzeźba z bajki

park botaniczny, róże

nieziemskie kwiaty

śliczne kwiaty

Więcej o podobnej tematyce znajdziecie poniżej:

Brak komentarzy: