sobota, 3 marca 2018

Podróż bez biletu i finansów

A co jeśli nie masz akurat pieniędzy by kupić bilet a jednak mimo wszystko chcesz odbyć podróż? Co jeśli jest zimno, pada deszcz a ty wręcz nie masz ochoty wychodzić z domu? Mimo wszystkich tych aspektów nie chce ci się siedzieć w miejscu i bardzo cię ciągnie w miejsce, gdzie jeszcze cię nie było?

No właśnie, nie zawsze nasze możliwości finansowe, praca, pogoda pozwalają nam podróżować w każdym momencie w jakim to się nam zamarzy. Jest jednak na to pewien sposób i wcale nie jest taki trudny jak z początku może się wydawać.

Najprostszym i najszybszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest KSIĄŻKA. Tak, dobrze czytasz! To właśnie ona może całkiem za darmo zabrać cię gdzie tylko sobie życzysz! W domowym zaciszu gdzie jest cieplutko i przyjemnie możemy spowodować, że nasza wyobraźnia ożyje i zabierze nas w miejsca, w których jeszcze nie byliśmy.

Przyznam, że przez cały okres szkolny nie byłam ich wielbicielką – wręcz reagowałam jak diabeł na wodę święconą :D Jakiś czas temu jednak się to zmieniło. Odkryłam, że czytanie książek które mnie ciekawią może dawać mnóstwo przyjemności! Śmiać mi się chce z samej siebie gdyż w życiu bym nie powiedziała, że stanę się w jakiejś części molem książkowym!

W moją ostatnią podróż wybrałam się z Sebastianem Fitzek do Niemiec. Przedstawił mi on historię życia Emmy oraz problemy przez które musiała przejść. Przyznam, że pierwszy raz czytałam tego typu książkę – thriller psychologiczny. Były momenty, że wręcz się już gubiłam co z czym i do czego – być może dlatego iż czytałam ją na raty. Jednak czym bliżej końca, tym bardziej mnie wciągała – jak niezły serial, którego koniecznie chcesz znać zakończenie. Było coraz więcej niewiadomych, coraz większa ilość osób była podejrzana o zbrodnie. Zakończenie jednak kompletnie mnie zaskoczyło, nie spodziewałabym się takiego rozwiązania sprawy.
Nie będę tutaj streszczać tej książki, ani opowiadać o co konkretnie chodziło – nie po to jest ten post. Nie opowiem również zakończenia. Jestem jednak pewna, że jeśli chcesz wejść w świat thrillerów psychologicznych jest to świetny wybór jak na pierwszą książkę z tego właśnie gatunku literackiego.

książka, dobra książka, bestseller


Zdecydowanie polecam przeczytać książkę „Przesyłka” od Sebastian Fitzek. Osobiście znalazłam jego książkę w moim ulubionym antykwariacie – kupiłam ją więc za grosze. Tym sposobem za naprawdę minimalną cenę mogłam się udać w krótką podróż oraz doświadczyć, że niektórzy ludzie nie mają łatwo. Zrozumiałam również, że moje problemy są tak naprawdę błahostką w stosunku do innych. Nabrałam optymizmu do życia – bo przecież ja nie mam tak źle :D – oraz siły by sobie poradzić ze wszystkim co mnie gnębi.

Same plusy! :)

„Największe przestępstwa popełniane są z miłości”
Viktor Larenz.


Więcej o podobnej tematyce znajdziecie poniżej:

Brak komentarzy: