niedziela, 13 marca 2022

Cleethorpes

 Niezależnie gdzie- blisko czy daleko- każdy wyjazd dla nas to idealne spędzenie czasu. Dziś rano przed śniadaniem mąż patrząc na mnie zapytał : "Jedziemy nad morze?"

Odpowiedz mogła być tylko jedna 😁😍


Krótki wypad, na jedno z najbliżej położonych naszego domu miast nad morzem 🌊 Kiedyś tu byłam, jako 15latka i jakoś nie specjalnie mam dobre skojarzenia więc postanowiłam odczarować to miejsce. Wybraliśmy do Cleethorpes 👍 chłopaki po raz pierwszy. Trafiliśmy na odpływ więc nie do końca mogłam się pocieszyć widokiem na morze jednak oni są i tak bardzo zadowoleni. A Lily to już pelnia szczęścia bo wybiegała się na plaży za wszystkie czasy  🐕


Miasto dość rozległe, trzeba kawałek przejść z jednego końca na drugi. Plaża długa, piękna ❤️ Dla mnie to jednak każdy wypad nad morze jest zadowalający! Dziecko nawdychalo się świeżego powietrza, my troszkę uciekliśmy od codziennego stresu (bo jest go z dnia na dzień coraz więcej! Już za 4 dni kolejny, tym razem duży wypad). Wszyscy zadowoleni i szczęśliwi 🥰


Minus taki, że jeśli nie ma się ochoty na typowo angielskie jedzenie, pizze czy kebsa to za dnia nie ma nic innego do zjedzenia 🤦‍♀️ Są fajne restauracje jednak jak to w tym kraju wszystko otwarte po 17. Nie mieliśmy więc okazji skosztować czegoś ciekawego a na fish & chips kompletnie nie mieliśmy smaka.


Czy warto wyjechać? ZAWSZE!  Zdobycie kolejnej gwiazdki na mapie jest tego warte 😁 poza tym świetnie jest się ruszyć nad morze zamiast spędzić dzień wolny w domu przed netflixem!

Nie czekajcie więc! Kupujcie bilet (lub paliwo) i w drogę! ❤️ Krótkie wypady też potrafią być super! 

Brak komentarzy: