sobota, 12 stycznia 2019

Sylwester z Turcją

Dość długo trwało zanim zdecydowaliśmy się na wyjazd na południe. Przeważnie nasze podróże odbywały się w zasięgu Europy - tam, gdzie wydawało nam się bezpiecznie. Jakoś kraje typu Turcja nie powodowały u mnie chęci wyjazdu tam. Obawiałam się tego kraju, nie byłam pewna co mnie będzie czekać na miejscu. Mimo iż zawsze jeździmy na własną rękę, nocujemy u miejscowych i z całym wyjazdem idziemy na żywioł to nie tym razem.
Czy moje obawy się sprawdziły?

Turcja, hotel w Turcji

Nie mieliśmy zamiaru w tym roku siedzieć w sylwestra w domu. Co prawda byliśmy wyjątkowo w DOMU w Polsce jednak domówek mieliśmy po dziurki w nosie. Siedzenie więc w ten dzień przed telewizorem kompletnie odpadło.
Kilka lat temu spędziliśmy 31 grudnia w Paryżu, tym razem też chciałam coś ekstra więc rozpoczęłam poszukiwania. Z jakim skutkiem? Kupnem wyjazdu do Turcji na cały tydzień 😁 Przecież odpoczynek od urlopu też się należy haha. Opcja all inclusive wydawała się zachęcająca, cena nie była wysoka A biuro podróży przez które wykupywaliśmy wycieczkę jest mi znane od wielu lat mimo, że nigdy nie miałam przyjemności skorzystać z ich usług. Uznaliśmy więc, że raz kozie śmierć a w  życiu trzeba wszystkiego spróbować!

Nasi znajomi są przyzwyczajeni do tego, że ciągle gdzieś uciekamy i praktycznie cały czas jesteśmy w drodze. Spotkaliśmy się jednak z pytaniami czy tym razem się nie boimy? Czy to napewno dobry pomysł akurat tam jechać? A co jeśli coś nam się stanie?
Oczywiście miałam obawy, a te pytania troszkę mnie nakręcały jednak postanowiłam, że się nie poddam i trzymam się naszego głupiego pomysłu.

I jak to było z tą Turcją??

A no normalnie! 😊 Kraj jak każdy inny. Nie czułam się ani przez chwilę zagrożona (no może pomijając pierwszy dzień w hotelu gdy dwóch Turków zbyt mocno zwracało na mnie uwagę). W sumie to bliżej im do Polaków niż myślałam.

A jak z bezpieczeństwem?

Odpowiedź na to jest niesamowicie prosta. Jechać tam jest tak samo bezpiecznie jakbyście jechali do Francji, Niemiec czy Uk. Życie bywa różne, miejsca również. W aktualnym świecie gdziekolwiek byśmy nie byli możemy trafić na wariata. Mimo wszystko Turcy to całkiem mili ludzie 😊 Uśmiechnięci a w was widzą wchodzące euro i dolary 😂

Wyjazd z biurem podróży jest jak najlepszym pomysłem w momencie gdy się ma obawy co do danego kraju a mimo to chce się go zwiedzić. Cały czas ktoś nad wami czuwa, wszystko jest zorganizowane więc niczym się nie trzeba martwić a i hotel jest świetny i bezpieczny.

Wracając jednak do sylwestra. Wybraliśmy się do Turcji z naszym przyjacielem - jak zwykle trzech muszkieterów 😁 Oczywiste było pójście na imprezę hotelową. Spędziliśmy bardzo miły wieczór w towarzystwie innych Polaków, którzy również byli tu na urlopie. Łatwo było się porozumieć gdyż również i oni mieszkali za granicą... mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mieli okazję się spotkać.  Do samej północy tańce hulańce, pokazy tańca brzucha aż na samym końcu odliczanie i tort, którego nikt na talerzu nie zobaczył.. hahaha. Były też fajerwerki! Brawo oni! (w Paryżu się nie doczekałam) - dobrze, że pracownikowi ręki nie urwało bo latały we wszystkie strony świata..  pokaz niesamowity 😂
Mały minus niestety za to, że impreza taneczną skończyła się praktycznie zaraz po północy. Później pozostał nam bar czynny 24/dobę oraz dyskoteka pietro niżej. Puszczenie "przez twe oczy zielone" porwało wszystkich Polaków na parkiet więc impreza była jak najbardziej udana!

Polska para w Turcji

Wspaniałego urlopu nie było by jednak bez wspaniałych ludzi! Tym razem mieliśmy przyjemność poznać Zdzisię i Rysia - przecudowne starsze małżeństwo, które podróżuje po całym świecie na emeryturze! Coś cudownego! 😍 życzę nam byśmy w Waszym wieku mieli tyle zdrowia i siły do podróżowania co wy! A wam oczywiście wszystkiego co najlepsze oraz jak najwięcej zdrówka!
Tacy ludzie powodują, że nabieramy niesamowicie dużo chęci do życia! Uwielbiam takie spotkania! ❤

Jak najbardziej polecamy wam wykup takiej wycieczki czy to na sylwestra czy w innym terminie. Niesamowicie można odpocząć od życia codziennego i wszelkich problemów. Sauna, basen, bilard, siłownia, tenis i jacuzzi z pewnością umilą wam ten czas! 😊
A co najlepsze? Z pewnością takiego sylwestra nie zapomnicie! A wspomnienia to najlepsze co nam w życiu zostaje!

Tak więc kupujcie bilety i na następny rok w drogę! 😊


A wy gdzie wiedzieliście sylwestra? Bawiliście się gdzieś? Pochwalcie się! 😊

Zajrzyjcie również tutaj:

Brak komentarzy: