środa, 3 października 2018

Fotograficzna niespodzianka

Czasami każdy z nas powinien sobie pozwolić na odrobinę luksusu. Spełnić marzenie, które wydaje się nie możliwe lub wejść do miejsca, w którym nasza stopa ze względów finansowych nigdy by nie stanęła. Każda kobieta choć raz w swoich życiu powinna poczuć się jak prawdziwa GWIAZDA i choć przez ten jeden dzień czuć się nieziemsko piękna!

Sesja zdjęciowa, sesja kobieca



Podczas odwiedzin przyjaciółki chciałam spędzić z nią czas w miejscu, w którym jeszcze nie była. Przeglądałam wiele ofert - od trampoliny przez ściankę wspinaczkową a na skokach bungee kończąc. Koniec końców trafiłam kupon rabatowy na sesję zdjęciową dla dwóch przyjaciółek. W sumie to dlaczego nie?? :) Oferta była z Leeds, jedyny koszt jaki musiałam ponieść to dojazd plus oczywiście koszt kuponu  ;)

Na sesję musiałyśmy zabrać ze swoją trzy lub cztery ulubione rodzaje garderoby a skoro ona przyjechała jedynie na tydzień nie miała zbyt wielkiego wyboru. Pozostała więc moja szafa! Dobrze, że na dzień dzisiejszy mamy podobne rozmiary! Haha :D Mimo że ja mam mniejszy rozmiar buta to i na obcasie znalazły się pasujące na nią! Problem więc rozwiązany :) W dniu sesji należało przyjechać bez makijażu i z torbą pełna ciuchów... aż się buzia cieszy na samą myśl :D

W dzień wyjazdu byłam lekko zestresowana - nigdy wcześniej nie byłam u fotografa na tego typu sesji zdjęciowej. Po zajechaniu na miejsce i w końcu znalezieniu parkingu musiałyśmy biec  bo cały zapas czasowy, który miałyśmy straciłyśmy na poszukiwaniu miejsca parkingowego w centrum.

Kobiety w aucie

Praktycznie pięć minut po wejściu do salonu cały stres znikł. Poczęstowali nas kieliszkiem prosecco (Nie, nie przez to stres znikł :P ) oraz kazali usiąść na fotelu w części fryzjerskiej. Mojej ulubionej fryzjerce w końcu ktoś robił włosy :D Przeważnie jednak nie ma ona czasu na tego typu przyjemności. Z wałkami na głowie przesiadłyśmy się do części kosmetycznej gdzie zrobili nam makijaż jak u gwiazd :) Kolejno z powrotem dokończyć fryzurę i już prawie gotowe do zdjęć!

Pozostało nam już tylko wejść do góry i się przebrać. Miałyśmy różne rodzaje strojów - od jeansów i koszuli w kratę po seksowne sukienki i szpilki. Przez następne 30 minut spotykałyśmy się jedynie w przymierzalni gdyż każda z nas miała własnego fotografa. Żeby było śmiesznie to mi się trafiła Polka - tak, tak... za granicą wszędzie znajdziesz Polaka, nawet w takim studio. Po kilku zdjeciach jednak byla zamiana. Przy ostatnim zestawie ubrań pozowałyśmy do zdjęć razem - w końcu po to tam pojechałyśmy :) Roześmiane i zadowolone zakończyłyśmy naszą przygodę z modelingiem  ;)

Sesja kobieca, sesja zdjęciowa

Pozostało zejść na dół i czekać na zakończenie obróbek. W między czasie poczęstowali nas kolejnym kieliszkiem prosecco by umilić nam czekanie. Zostałyśmy zaproszone do specjalnej sali by obejrzeć efekty pracy. W sumie zrobiono nam około 40 zdjęć. Przegląd ich zajął trochę czasu gdyż trzeba było wybrać te najlepsze. Zostało nam około 10 i to właśnie wtedy zaczęła się zabawa! Śmiać mi się chce do dziś z tego :D Kupon zawierał w cenie dwa wydruki - jedno zdjęcie w duplikacie - a nam się podobało aż dziesięć! Oczywiście byłam przygotowana, że kupię kilka dodatkowych zdjęć - a przynajmniej tak myślałam.

Dopiero po ostatecznym wybraniu zdjęć, które nam się podobają zostaliśmy poinformowane o cenie wydruku pojedynczego zdjęcia. W sumie to wiedziałam gdzie weszłyśmy więc byłam przygotowana na większą kwotę ale to co usłyszałam ścieło mnie z nóg - dobrze, że siedziałam na krześle :D Koszt wydruku jednego zdjęcia w trochę większym rozmiarze to 89£ za dwa £149. Jeśli chciałybyśmy kupić pakiet to był on za około £450 - tej kwoty już dokładnie nie pamiętam... mój mózg przestał kontaktować :D Oczywiście została nam przedstawiona opcja zapłacenia w ratach - hahaha za zdjęcia!!!

Ostatecznie po kilkuminutowych negocjacjach wyszłyśmy z czterema zdjęciami - wspólnym w duplikacie (które było już opłacone) oraz dodatkowo po jednym gdy jesteśmy same. Oczywiście kupione za dużo niższa kwotę niż te powyżej - ah ten mój dryg handlowy :)

Sesja zdjęciowa, sesja kobieca


Mimo tego, że prawie dziesięć cudownych zdjęć zostało skasowanych jestem pewna, że cały wypad był tego wart! Zostaną one w naszych wspomnieniach a przy okazji udowodniły nam jak piękne jesteśmy! Zyskałyśmy więcej pewności siebie i cudowne doświadczenie. Z chęcią wróciłabym tam raz jeszcze! :D

Tak dla jasności... Kupon kosztował mnie jedyne £9 za dwie osoby tak więc sam makijaż, fryzura oraz to nasze jedno wspólne zdjęcie było WARTE poświęcenia czterech godzin swojego czasu.

Po powrocie do domu uznałyśmy, że trzeba ten cudowny look uwiecznić więc wybraliśmy się razem z chłopakami na sesję do parku :)

Sesja zdjęciowa

Sesja zdjęciowa, kobiety w uk


Gorąco polecam wam wyszukiwanie i korzystanie z tego typu okazji. Mimo, że możecie się znaleźć w miejscu do którego kompletnie nie pasujecie to warto spróbować! U nas to już nie pierwszy raz kiedy korzystamy z tego typu ofert. W końcu mamy jedno życie a wszystkiego trzeba spróbować! :)

Tak więc... kupujcie kupon i w drogę! :)


Więcej o podobnej tematyce znajdziecie poniżej:

Brak komentarzy: